Showdance hold 1 (2015 - 2017)

Showdance hold 1 træner onsdag i Multisalen kl. 17.00 – 17.50

Showdance er populært blandt både børn og unge. I showdance fortælles der ofte en historie gennem dansen og her danses diverse stilarter indenfor det klassiske samt jazzballetten, funk og moderne dans.

På dette hold er musik og koreografi tilpasset de yngste. Der danses til MGP børnesange, temasange fra kendte børneprogrammer, ligesom der inkluderes mere traditionelle danse.

Det er væsentligt, at børnene får en god danseoplevelse og har det sjovt, samtidig med at der er ro og koncentration i undervisningen.

Børnene bliver taget godt imod og får stille og roligt lov til at finde sig godt til rette

Børnene lærer, at bevæge sig til musikken og lytte til musikken, musik og bevægelse er to vigtige elementer i et barns udvikling og dansen kombinerer disse elementer og udvikler bl.a. børnenes motorik, koordinations og kreativitet.

De lærer de grundlæggende danse via lette koreografier, mens de lærer at koncentrere sig

og tage hensyn til hinanden.

Showdance 1 er en god start for børnene, hvor de lærer rytme, danseglæde samt at lytte og lære.

Tilmelding:

Husk altid at tilmelde dig/deltageren efter anvisning for årgang(e) på holdet. Er deltageren ikke den korrekte årgang, kan denne blive slettet fra holdet.

Da Nibe Gymnastikforening modtager tilskud fra Aalborg kommune er det vigtigt, at data (navn, adresse, fødselsdag) er korrekt anført.

Holdet gennemføres ved tilstrækkelig antal tilmeldinger.

Evt. optagelse på venteliste kan kun ske via tilmeldingssystemet.

Der er i øjeblikket ingen fremtidige aktiviteter

Instruktører

Susanne Capion Cortez Campos
Josefine Brøndum Stokholm