Covid-19: Retningslinjer til forældre

Retningslinjer til forældre til børn på børneholdene

1. Børn og forældre bedes vaske hænder eller spritte dem af, inden de kommer ind i hallen.
  2. Børn spritter hænder af inde i hallen før og efter træningen - det hjælper instruktørerne børnene med.
  3. Børnene bedes være omklædt hjemmefra.
  4. Børnene bedes først møde op til træning max 5 minutter før træning.
  5. Børnene bedes sætte sig på den anviste plads, indtil træningen går i gang. Redskaberne må ikke benyttes inden træningen.
  6. Børnene bedes forlade hallen umiddelbart efter træning.
  7. Hvis ens barn bliver testet positiv for Covid-19 kontaktes formanden Charlotte Breuer på 60912426

Vi henstiller til, at forældre kun opholder sig i hallen under træningen, hvis det er strengt nødvendigt.

Børn, der er syge med symptomer på Covid-19 må ikke møde ind til træning og skal sendes hjem, hvis der opstår symptomer. Barnet må først komme til træning igen, når barnet har været symptomfri i 48 timer. For børn, hvor et medlem af husstanden er smittet med Covid-19, må barnet ikke møde til træning, før husstanden har været symptomfri i 48 timer. Stoppet næse eller løbenæse - uden andre symptomer - er ikke typisk for Covid-19, dvs. det er ikke sandsynligt, at symptomerne skyldes Covid-19.

Der skal være en særlig opmærksomhed på Covid-19-symptomer:

• Feber
  • luftvejsinfektion/vejrtrækningsproblemer
  • kulderystelser
  • muskelsmerter
  • ondt i halsen
  • hovedpine
  • Diarré
  • kvalme/opkast
Tekst
Der er ikke skrevet noget endnu