Springmix 2 (Fra 2008)

Velkommen

Dette hold er for årgangene 2008 og opefter, dvs. at deltagerne skal minimum være 11 år (der er ikke nogen øvre aldersgrænse)

Springmix 2 træner mandag fra kl. 18.45 – 19.45 i Hal B. Opvarmningen foregår enten i den lille gymnastiksal eller i en ene enden af Hal B.

Springmix 2 er for de piger og drenge der elsker at springe, og som ønsker at blive endnu bedre til det. Vi starter træningen med opvarmning, for at blive stærke og smidige til vores spring. Rytmisk træning er en del af træningen, men det primære er fokus på spring.

Springmix 2 vil gymnasterne blive udfordret på deres eget niveau, og vil vi derfor både springe lette og svære spring.

Tilmelding: (Via "Ny gymnast"-knappen)

CT
Claus Thomsen