Springmix 1 (2010 - 2011)

Springmix 1

Springmix 1 træner mandag fra kl. 18.00 – 19.00 i Hal B. Opvarmningen foregår enten i den lille gymnastiksal eller i en ene enden af Hal B.

Springmix 1 er for både piger og drenge, der gerne vil lære at springe og blive bedre til det. Vi starter træningen med opvarmning, for at blive stærke og smidige til vores spring. Rytmisk træning er en del af træningen, men det primære er fokus på spring.

Vi starter sæsonen med at øve kolbøtter, vejrmøller, men bevæger os hurtigt over til at øve araberspring, flikflak, kraftspring og saltoer.

Gymnastik skal være sjovt, og derfor bruger vi også tid på at lære hinanden at kende, så vi kan møde nye venner.

Tilmelding: (Via "Ny gymnast"-knappen)

CT
Claus Thomsen