Bjørnebanden

Hal B, Mandag kl. 16.30 - 17.20

Gymnastik for børn i alderen fra 3 til 5 år.

Her er godt humør og fart over feltet med masser af leg og tumult. For at kunne være med til vores sjov skal du være mellem 3 og 5 år.
Vi er så store, at vi ikke har brug for at holde vores forældre i hånden, så dem efterlader vi ude på bænken. Som et plaster på såret, afslutter vi sæsonen med en opvisning, hvor de og resten af familien får lov at se, lidt af det vi laver.

Max. 50 deltagere.

Instruktør: Sissel Mai Nielsen

Instruktør: Irene Sonne
Instruktør: Julie Marie Christensen
Instruktør: Emma Torp

Hjælpeinstruktør: Emma Malle

Emma Kragh Malle, født 17. november 2002.
Har været medlem af Nibe Gymnastikforening, siden jeg var helt lille og har gennem hele min barndom selv gået til gymnastik og senere showdans.
Har været spire for  Bjørnebanden i sæsonen 2014/2015 og er hjælpe-instruktør for Bjørnebanden og Hoppetroldene i sæsonen 2015/ 2016.
Har i 2014 gennemført spire-kursus og i 2015 taget Hjælpe-instruktør-uddannelse 1.

Hjælpeinstruktør: Ida Marie Brændstrup Kassow

Født den 11/08-2003. Jeg har to søskende, og derfor erfaring med børns adfærd. Jeg startede i sin tid på forældre-barn, og har gennem årene nydt gymnastikforeningens store udvalg. Ved siden af gymnastikken har jeg danset forskellige former, både i og uden for gymnastikforeningen. Start som hjælpeinstruktør år 2016. Jeg har Hjælpe-instruktør-uddannelse 1., og nyder at være en del af gymnastikforeningen.

Hjælpeinstruktør: Ckara Fokdal
Hjælpeinstruktør: Cecilie Bang Thomsen